Leveringsbetingelser

Levering samme dag med BURD Delivery:
Vi pakker og sender samme dag som vi modtager friske blomster fra vores gartnerier. 
Din blomsterkasse vil ankomme på din adresse senere samme dag mellem kl. 18.00-22.00

Du modtager både en SMS besked og mail vedr. tracking af din pakke. Hvis denne besked ikke er kommet, anbefaler vi at kontakte Burd Delivery direkte på tlf. 92 45 17 77.

Hvis du ikke er hjemme?
Såfremt du ikke er hjemme, og Burd har ringet til dig 2 gange og stadig ikke kan komme af med pakken, tager de pakken med tilbage til deres lager. Burd Delivery forsøger altid at levere to gange. 

Levering dagen efter med Postnord: 
Til postnumre der ikke er omfattet af Burd Delivery, sender vi med Postnord. De leverer dine blomster dagen efter de modtages fra vores gartnerier. Blomsterne er beskyttet i blomsterkassen og en pose med væde som kan holde bundterne friske i op til 48 timer. Lad den sidde på indtil du er klar til at sætte blomsterne i vaser.

 

Skade på pakken
Ved synlige skader på pakken SKAL du reklamere til Hej Blomst kundeservice indenfor 24 timer pr. mail info@hejblomst.dk